This thread is for people who understands norwegian

Joined
Jun 6, 2009
Messages
439
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
Bomben å skytinga idag var helt utenkelig, trodde aldri noe sånt kunne skje i Norge. RIP norske innbyggere som omkom.Tenker også på dere som fikk skader å ønsker dere god bedring.Gjerne post en kommentar.
 

masterylucain

Active member
Regular
Joined
May 30, 2011
Messages
662
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
The bomb to the shooting today was absolutely unthinkable, never thought something like that could happen in Norway. RIP Norwegian citizens omkom.Tenker also those who received injuries to wish you good bedring.Gjerne post a comment.-just use google translate, they tranlsate most of it. And yeah man, ur right. i hope those people who died goes to a better place.
 

Michael92

Legendary
Joined
Dec 3, 2009
Messages
12,929
Kin
13,586💸
Kumi
74,831💴
Trait Points
0⚔️
The bomb to the shooting today was absolutely unthinkable, never thought something like that could happen in Norway. RIP Norwegian citizens omkom.Tenker also those who received injuries to wish you good bedring.Gjerne post a comment.-just use google translate, they tranlsate most of it. And yeah man, ur right. i hope those people who died goes to a better place.
Google translator sucks balls, but I guess it's better than nothing. Still this thread could have been made in English as it has already spread across the world. Even Barack Obama made a statement on it.
 

~ Blueberry ~

Active member
Regular
Joined
Jan 31, 2011
Messages
525
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
Bomben å skytinga idag var helt utenkelig, trodde aldri noe sånt kunne skje i Norge. RIP norske innbyggere som omkom.Tenker også på dere som fikk skader å ønsker dere god bedring.Gjerne post en kommentar.
Bra at du tar det opp.

Jeg mista noen venner og En Bestevenninne i ulykken, alle er døde.
Kan ikke besøke noen av dem fordi jeg er på ferie i Japan.
Jeg håper at alle som har kommet til skade, blir frisk igjen, og jeg ber for de som er døde, hvile i fred.

Translate

I lost some of my friends and my bestfriend in the accident, all of them is dead. I can't visit them, cause I'm in vacation in Japan.
I hope that all who have been injured, get well again, and I pray for those who are dead, rest in peace.

(Ah.. Google translate sucks. Sorry about that.)
 
Top