Now all my fellas..

Ginn Uchiha

Active member
Regular
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
tengo once hermanos perro no todo viven conmigo... voy al mercaddo para compro el pescado...uhhh...tengo un pinga grande y soy muy musculo y soy caliente para ti

Shirohige

Active member
Regular
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
tengo once hermanos perro no todo viven conmigo... voy al mercaddo para compro el pescado...uhhh...tengo un pinga grande y soy muy musculo y soy caliente para ti
I have eleven children all live with me dog ... I go to buy fish mercaddo ... uhhh ... I have a big **** muscle and I'm too hot for you.......... ROFL ginn your a joker :')

Shirohige

Active member
Regular
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
Su loco y me haces reír, porque algunos de sus mensajes son extraños .... um,
estoy bastante seguro de que no disponemos de once hijos y una polla grande musculoso ... pero eso es sólo lo que tu mamá me dijo xD, broma ..... sin rencores:) and McAfeezy im black too :)

Abysmal.

Active member
Elite
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
i have two penises AND a vagina... i use said vagina to hide cookies from the fat monster which im pretty sure is ur mother.. but since it is a vag afterall...she goes for it anyway
Thats is just unnatural.

You might want to have your head examined o_O who knows how far your stupidity will go.

Black Butler

Active member
Legendary
Kin
12💸
Kumi
2,506💴
Trait Points
0⚔️
estoy bastante seguro de que no disponemos de once hijos y una polla grande musculoso ... pero eso es sólo lo que tu mamá me dijo xD, broma ..... sin rencores:) and McAfeezy im black too :)
The spanish part of what you said: Its crazy person and you make me laugh, because some of their messages are strange…. um, I am quite safe that we do not have eleven children and one muscular great pullet… but that is only what your mother said xD to me, joke ..... without resentments

Ginn Uchiha

Active member
Regular
Kin
0💸
Kumi
0💴
Trait Points
0⚔️
lol