Ok ik zal laten bye plezier hebbenSorry Ken, ik zal u vanaf nu altij voor 100% steunen.
En sommige mensen moeten leren lezen "enkel nederlands in deze tread"![]()
-_-
Ok ik zal laten bye plezier hebbenSorry Ken, ik zal u vanaf nu altij voor 100% steunen.
En sommige mensen moeten leren lezen "enkel nederlands in deze tread"![]()
Ik ga je missen xdOk ik zal laten bye plezier hebben
-_-
Moet niet hoor, blijf maar gerustOk ik zal laten bye plezier hebben
-_-
wat dan ook, nee, je zal niet zo bye.Ik ga je missen xd
Xx
caliburn spreekt nederlands,Je kan ook gewoon gaan naar de officiële NB Hollands/Belgische social group voor kaasvreters en bierzuipersYou must be registered for see links
Hoewel er al een tijdje geen activiteit meer is geweest >.>
kijkt ie niet vaak naar threads??Gosh Lol. Caliburn is naar the thread aan het kijken. Woaah .-.
So, stalking is een vastgeroest cultuurverschijnsel hier >.>Gosh Lol. Caliburn is naar the thread aan het kijken. Woaah .-.
Kzen Belg, Versuvio, de maker van NB, is een Hollander...héhécaliburn spreekt nederlands,
feestje... dat had ik niet verwacht
![]()
België all the way ^^...So, stalking is een vastgeroest cultuurverschijnsel hier >.>
Kzen Belg, Versuvio, de maker van NB, is een Hollander...héhé
mmmmm StellaBelgië all the way ^^...
wij hebben het bier, nederland heeft heineken![]()
probeer Nederlands te schrijven,Ik kan Nederlands lezen, ik kan Nederlands spreken, maar ik kan niet schrijven. Nu ben ik met behulp van een vertaler. zo is het goed als ik antwoord in het Engels?
Ik weet. Maar its gevoon moelek zonder het taal vertaler.probeer Nederlands te schrijven,
het zal je enkel helpen in de toekomst![]()