Say something in a different language than the poster above you! (game)

Voltron

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
463

J'ai aucune idée de ce que t'as justement dis
._.

Me dijo que no se quedará fuera .... si google translate obras ....
I said you won't be left out.... if google translate works....

-God of War-

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
316
Rei posto dicka seksi.

^Rei, post something sexy.

Tsuki

Legendary Shinobi 🐸
Supreme
Reaction score
1,808
Jeg gidder ikke å kjekke 'google translate'.

Voltron

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
463
nihil multo
nothing much

Tsuki

Legendary Shinobi 🐸
Supreme
Reaction score
1,808
Nå er jeg nysjerrig...

Chido92

Jōnin Strategist 🧠
Regular
Reaction score
30
Ezt rajtam kívül még egy ember értené, de ő most nincs itt..

S

Sublime

Guest
Το χουμε ρημαξει το thread :p
Οχι βεβαια στην Αθηνα δε ξερετε να τρωτε ειναι γνωστο αυτο χαχαχα :p

Κοιτα πιστευω οτι μπορουμε να διατηρησουμε ενα πολιτισμενο επιπεδο (φυσικα ο Αρης εχασε 3-1 απο την καημενη τη Βεροια και θα περιμενω να πεσει να χαρω :p) και γενικα τα μελη που ειδα οτι ειναι απο την Ελλαδα φαινονται νοημονα (οποτε εκδηλωσεις του τυπου "Εγερθητω!" και "Να τος να τος ο πρωθυπουργος" δε θα υπαρχουν :p ). Ο χειροτερος εγω ειμαι ετσι κι αλλιως οποτε μη φοβαστε :p

ποια eurovision? κατεβαινουμε ακομη εκει? :p
Έλα, έλα που το χουμε ρημά3ει, σιγαααά! >.> ότι πεις. >.>

:πηδάω όλο το topic με το ποδόσφαιρο: Λές να μην υπαρ3ουν; ΛοΛ όταν λες "Ο χειροτερος" τι ενοείς; ;ρ

Και ναι, ναι, βεβαίως και κατεβαίνουμε Eurovision, άλλωστε δεν είναι τυχαίο, 'όπου γάμος και χαρά' η Ελλάδα πρώτη ;ρ
Μάλιστα έχω την εντύπωση ότι το γκρουπάκι που κατεβαίνει είναι Θεσσαλονικιοί, οπότε ε3επλήσσομαι που δε το 3ερεις ;ρ
έχει ήδη αναρτηθεί στο νήμα! XD
she has already posted on the thread!! XD

LoooL google translate is seriously terrible when translating to greek xD

Voltron

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
463
(opseh... thanks for correcting me xD )

Il est très intelligent.

google translate did it.....
Google翻訳は吸う
google translate sucks

RasenUchihaChaos

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
702
Ai-je jamais vous dire ce que la définition de la folie est? La folie est de faire exactement ... même putain de chose ... encore et encore attendre ... merde pour changer ... Que. Est. Crazy. La première fois que quelqu'un me dit ça, je sais pas, je pensais qu'ils me raconter des conneries, oui, je l'ai tué. Le truc c'est que ... Il avait raison. Et puis j'ai commencé à voir, partout où je regardais, partout où je regardais tous ces putains de bites, partout où je regardais, en faisant exactement la même chose putain ... encore et encore et encore et encore en pensant: «cette fois ça va être différent:« Non, non, non s'il vous plaît ... Cette fois ça va être différent, je suis désolé, je n'aime pas ... La façon dont ...

* vous cherchez à moi ... Ok, Avez-vous un putain de problème dans votre tête, pensez-vous que je vous raconter des conneries, tu crois que je suis un menteur? Va te faire foutre! Okay? Va te faire foutre! ... C'est bon, mec. Je vais froid, hermano. Je vais froid ... Le truc c'est que ... Bon, le truc c'est que je te tuer une fois déjà ... et ce n'est pas comme si je baise fou. Ce n'est pas grave ... C'est comme l'eau sous le pont. Ai-je jamais vous dire la définition ... de la folie? google translate okay ....... maybe ci?

Voltron

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
463
Ai-je jamais vous dire ce que la définition de la folie est? La folie est de faire exactement ... même putain de chose ... encore et encore attendre ... merde pour changer ... Que. Est. Crazy. La première fois que quelqu'un me dit ça, je sais pas, je pensais qu'ils me raconter des conneries, oui, je l'ai tué. Le truc c'est que ... Il avait raison. Et puis j'ai commencé à voir, partout où je regardais, partout où je regardais tous ces putains de bites, partout où je regardais, en faisant exactement la même chose putain ... encore et encore et encore et encore en pensant: «cette fois ça va être différent:« Non, non, non s'il vous plaît ... Cette fois ça va être différent, je suis désolé, je n'aime pas ... La façon dont ...

* vous cherchez à moi ... Ok, Avez-vous un putain de problème dans votre tête, pensez-vous que je vous raconter des conneries, tu crois que je suis un menteur? Va te faire foutre! Okay? Va te faire foutre! ... C'est bon, mec. Je vais froid, hermano. Je vais froid ... Le truc c'est que ... Bon, le truc c'est que je te tuer une fois déjà ... et ce n'est pas comme si je baise fou. Ce n'est pas grave ... C'est comme l'eau sous le pont. Ai-je jamais vous dire la définition ... de la folie? google translate okay ....... maybe ci?

completely blew my mind!!
google couldn't translate it all

Frankenstein

Anbu Operative 🎭
Veteran
Reaction score
525
Έλα, έλα που το χουμε ρημά3ει, σιγαααά! >.> ότι πεις. >.>

:πηδάω όλο το topic με το ποδόσφαιρο: Λές να μην υπαρ3ουν; ΛοΛ όταν λες "Ο χειροτερος" τι ενοείς; ;ρ

Και ναι, ναι, βεβαίως και κατεβαίνουμε Eurovision, άλλωστε δεν είναι τυχαίο, 'όπου γάμος και χαρά' η Ελλάδα πρώτη ;ρ
Μάλιστα έχω την εντύπωση ότι το γκρουπάκι που κατεβαίνει είναι Θεσσαλονικιοί, οπότε ε3επλήσσομαι που δε το 3ερεις ;ρ

LoooL google translate is seriously terrible when translating to greek xD

Ok λοιπον (θα μπορουσα να γραφω και γερμανικα αλλα μου δινεται η ευκαιρια να γραφω στα ελληνικα και να τη χασω? κριμα θα ταν :p)

Εννοω οτι ειμαι του Σατανα και μπορει να θελησει η Rei να γινει "Ελενη Λουκα για μια μερα" και να με κανει κανα permanent ban να ψαχνομαι.Οχι οκ πλακα κανω :p .Ειμαι πειραχτηρι εννοω και γενικα πεταω σαρκαστικα σχολια...παρεξηγειται ο κοσμος. Αλλα αμα ξες το στυλ μου και δε παρεξηγεισαι ειμαστε ok.

Τους ξερω αυτους που θα πανε (ο Αγαθωνας επαιζε σε ενα μαγαζι λιγο περα απο το σπιτι μου (ελεος θα γινουμε ρεζιλι διεθνως παλι)).

(εχεις παρει διαζυγιο με το "ξ"? :p )

-God of War-

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
316
έχει ήδη αναρτηθεί στο νήμα! XD
she has already posted on the thread!! XD

E di more idiot. Une thashe, ''Rei posto dicka seksi''.

^ I know you idiot. I said, ''Rei post something sexy''. :p

Voltron

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
463
うん...けれども、それはルールに反しているだろうか?私は彼女が投稿さ何かがセクシーだと思った.. :p

yeah... would that be against the rules though? I thought anything she posted was sexy.. :p

-God of War-

Sannin of the Scrolls 📜
Elite
Reaction score
316
うん...けれども、それはルールに反しているだろうか?私は彼女が投稿さ何かがセクシーだと思った.. :p

yeah... would that be against the rules though? I thought anything she posted was sexy.. :p

Hahaha, atehere ti nuk e di cfare ''seksi'' eshte. :p

Hahaha, then you don't know what ''sexy'' is. :p