- Joined
- May 15, 2015
- Messages
- 2,823
- Reaction score
- 291
親愛なる Mr ヒート、岸本斉史!
私は、心のこもった鳴門ファンとしての要求をしたいのですが。
私は、鳴門のシリーズとそれをするのに元の鳴門シリーズのように戻ってくるのを見るのが大好きだ。 (もちろん、家族との出費の時間の後にのみしています ... ハハ)
私はあなたの芸術や物語を急いですることがないように、お使いの製品をより詳細に制御することを得ることを要求することもしたいと思います。
(私は、それはタフな集合体ですが、たのが、鳴門は人気の上とをサポートすることができる)私はショーのファンと私は古い日鳴門のようにアート & あなたの心のようだと知っている。 時間があればそれは、 SIR 、何が必要なのは、ファンの私のコントロールをしています。場合、待機しています。
このシリーズは本当にします。
誠意をこめて # 1 Nucklehead 鳴門のファン。
ありがとうございました。
I'll send it too him or y'all can if you think it sounds good & if it'll work!:Sparks:
This Ikimoto guy I just don't dig for this NV/BV/GT setting...
Kishi's is better & always will be
Ikimoto's version of Boruto's squad doesn't fit that..
Mitsuki maybe but we don't know of this form yet as of Ikimoto's Boruto series..
Sarada is the only1 that is being ignored right now so I'm not sure of her progress..
We need Kishi back ASAFINNP..
With that said though!.. I'll still let this Iki fellow keep me entertained..
Thoughts!..
私は、心のこもった鳴門ファンとしての要求をしたいのですが。
私は、鳴門のシリーズとそれをするのに元の鳴門シリーズのように戻ってくるのを見るのが大好きだ。 (もちろん、家族との出費の時間の後にのみしています ... ハハ)
私はあなたの芸術や物語を急いですることがないように、お使いの製品をより詳細に制御することを得ることを要求することもしたいと思います。
(私は、それはタフな集合体ですが、たのが、鳴門は人気の上とをサポートすることができる)私はショーのファンと私は古い日鳴門のようにアート & あなたの心のようだと知っている。 時間があればそれは、 SIR 、何が必要なのは、ファンの私のコントロールをしています。場合、待機しています。
このシリーズは本当にします。
誠意をこめて # 1 Nucklehead 鳴門のファン。
ありがとうございました。
Dear Mr Moto, Masashi Kishimoto!.
I'd like to make a request as a sincere Naruto fan!..
I would love to see you come back to the Naruto's series & do it like the original Naruto series.. (Only after spending time with the family of course!... haha)
I would also like to request that you get more control over your product so that you don't have to be rushed with your art or story.
(I know that's is a tough feat but it can be done, Naruto is popular all over & you have support) I'm a fan of the show & I would like to see it go on with your art & your mind like the old Naruto days.. If time is what it takes sir, then as a fan I would wait if your in control..
Love the series!..
Sincerely A #1 Nucklehead Naruto fan..
Thank you!.
I'd like to make a request as a sincere Naruto fan!..
I would love to see you come back to the Naruto's series & do it like the original Naruto series.. (Only after spending time with the family of course!... haha)
I would also like to request that you get more control over your product so that you don't have to be rushed with your art or story.
(I know that's is a tough feat but it can be done, Naruto is popular all over & you have support) I'm a fan of the show & I would like to see it go on with your art & your mind like the old Naruto days.. If time is what it takes sir, then as a fan I would wait if your in control..
Love the series!..
Sincerely A #1 Nucklehead Naruto fan..
Thank you!.
I'll send it too him or y'all can if you think it sounds good & if it'll work!:Sparks:
This Ikimoto guy I just don't dig for this NV/BV/GT setting...
Kishi's is better & always will be
You must be registered for see images
Ikimoto's version of Boruto's squad doesn't fit that..
You must be registered for see images
You must be registered for see images
Sarada is the only1 that is being ignored right now so I'm not sure of her progress..
You must be registered for see images
We need Kishi back ASAFINNP..
With that said though!.. I'll still let this Iki fellow keep me entertained..
Thoughts!..
