estoy calmado amigo
estoy jugando![]()
Lol we are talkin spanish kiss girli have no idea what u guys are saying...but...
![]()

goodnight everyone..
i'm sorry i have to go now misa... i love you so much and always will
goodnight baby ^^
:kiss;![]()

more kisses for teh sasuke's
![]()

lol ok te entiendo de donde eres?
goodnight everyone..
i'm sorry i have to go now misa... i love you so much and always will
goodnight baby ^^










bye bye![]()
yo soy de america mi madre is latina poreso sabo espanol(sorta)
lol thanksXD kisses more teh misa to![]()

more kisses for teh sasuke's
![]()


:hug::hug::hug:bye bye![]()
eso esta bueno mansabes mucho espanol o poco?
![]()
no se como escribilo buen T_T
Lol si eso no es tan malo pero lo puedes hablar? O_O